Termeni și condiții | Andeha.ro

Termeni și condiții

TERMENI SI CONDITII PENTRU MAGAZINUL ONLINE


  1. INTRODUCERE

ANDEHA sau andeha.ro în calitate de vânzător este denumirea comercială a BETRATEX SRL, persoană juridică de naționalitate română cu sediul social în Vladimirescu, str. Bisericii nr.57C cu număr de ordine în Registrul Comerțului J02/398/2018, cod unic de înregistrare fiscală RO39030945. Prezentul Regulament se adresează tuturor utilizatorilor Magazinului şi stabileşte regulile de efectuare a înregistrării şi de utilizare a contului de Magazin, regulile de rezervare pe cale electronică a produselor disponibile în Magazin (denumite “PRODUSE” sau „PRODUS”), de plasare de comenzi pe site-ul Magazinului precum şi regulile încheierii contractelor de vânzare a produselor. Poate accesa Regulamentul orice utilizator al Magazinului, în orice moment, dând click pe link-ul „Termeni și condiții” aflat în partea de jos a paginii web. Produsele din Magazin sunt prezentate în mod detaliat și constituie o ofertă de încheiere de contracte de vânzare la distanță în sensul legilor în vigoare, conform condițiilor din documentul Termeni și Condiții. Fotografiile și prezentările produselor oferite au drept scop prezentarea acelor modele de produse concret indicate de acestea.

ANDEHA.RO își asumă dreptul de a modifica acești termeni fără o notificare a utilizatorului site-ului.


REGULILE DE UTILIZARE A MAGAZINULUI ȘI DE ÎNCHEIERE DE CONTRACTE DE VÂNZARE

ANDEHA.RO permite încheierea de contracte de vânzare la distanță a produselor aflate pe site prin Internet și prestează o serie de servicii, prevăzute în Regulamentul de față. Contractul de vânzare a produselor se încheie între utilizatorul Magazinului, persoană fizică sau persoană juridică („CLIENT”) și ANDEHA.RO cu sediul în localitatea Vladimirescu, Arad. Folosirea site-ului (vizitarea sau plasarea unei comenzi pe site-ul ANDEHA.RO) implică acceptarea și cunoașterea acestor termeni și condiții. Informaţiile furnizate de CLIENT în timpul plasării comenzii trebuie să fie reale, actuale şi exacte. ANDEHA.RO îşi rezervă dreptul de a refuza realizarea comenzii, în cazul când datele furnizate nu sunt suficient de exacte şi fac imposibilă realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzătoare a produselor. Înainte de a refuza realizarea comenzii ANDEHA.RO va încerca să îl contacteze pe CLIENT pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibilă realizarea acesteia. ANDEHA.RO ia toate măsurile tehnice şi administrative posibile şi impuse de legislația în vigoare, menite a proteja datele personale ale Clienţilor şi mai ales de a preveni obţinerea şi modificarea de către persoane neautorizate a datelor personale furnizate în timpul înregistrării. Clientul care a utilizat magazinul are obligațiile:

  • de a nu furniza și transmite informații interzise prin lege
  • de a utiliza Magazinul într-un mod în care să nu perturbe funcționarea acestuia
  • de a nu difuza și de a nu plasa în cadrul Magazinului informații comerciale incorecte
  • de a utiliza Magazinul într-un mod în care să nu creeze inconveniente pentru alți clienți și pentru Administratorul Magazinului
  • de a folosi informațiile publicate în paginile magazinului doar în scop personal


ANDEHA.RO permite plasarea comenzilor de Produse după cum urmează:

  • pe pagina web a Magazinului online (urmând procedura de plasare a comenzilor)
  • prin e-mail, transmițând comanda cu produsele alese pe adresa: office@andeha.ro
  • telefonic, la numărul de telefon 0724093904

Magazinul primește comenzile plasate online pe parcursul zilelor lucrătoare în intervalul 8.00 - 16.00. Comenzile plasate în zilele libere sau de sărbători vor fi prelucrate în decurs de două zile lucrătoare de la data plasării comenzii. Condiţia plasării comenzii o constituie completarea în formular a tuturor datelor cerute, necesare pentru expediere şi pentru generarea din sistem a facturii fiscale sau bonului fiscal. Pentru a plasa o comandă se aleg produsele din Magazin, mai ales în ceea ce priveşte cantitatea, culoarea, mărimea, după care se adaugă în “COŞ” şi se continuă procedura de plasare a comenzii selectându-se diferitele opțiuni. Codurile de reducere nu pot fi combinate cu alte programe de loialitate și parteneriat disponibile în magazinul ANDEHA.RO, și nu este posibilă beneficierea de mai multe programe în timpul unei tranzacții. Codurile ce pot fi folosite o singură dată, nu vor putea fi returnate în cazul în care se efectuează un retur. Până la momentul confirmării selectării produselor ărin butonul „Trimite comanda” Clientul are posibilitatea de a efectua modificări referitoare la produsul din comandă (mărime, culoare etc.), precum şi la datele pentru livrare şi de facturare. Confirmarea de către Client a comenzii prin tasta „Finalizează comanda” este echivalentă cu acceptarea obligaţiei de a face plata preţului produselor şi a costurilor de livrare, lucru despre care Clientul este informat direct, înainte de confirmarea comenzii. După confirmarea comenzii, modificarea acesteia nu mai este posibilă. Confirmarea de către Client a comenzii conform instructiunilor de mai sus constituie oferta transmisă de Client către ANDEHA.RO, de a încheia contractul de vânzare, conform conţinutului comenzii şi prezentului Regulament. În momentul plasării comenzii, Clientul primeşte la adresa de e-mail indicată un mesaj referitor la comanda plasată: cantităţile de produse comandate, valoarea comenzii, tipul de livrare şi de plată ales, timpul de livrare a comenzii precum şi datele de contact ale Clientului, Magazinului, informaţii despre modul de depunere a unei reclamaţiii în privinţa produselor precum şi despre dreptul Clientului de a se retrage din contractul de vânzare. Procedura aceasta reprezintă şi o confirmare a primirii de către Magazin a ofertei de achiziţie din partea Clientului. ANDEHA.RO transmite confirmarea acceptului sau refuzul de a accepta comanda Clientului, transmisă prin e-mail sau telefonic (Confirmarea realizării şi livrării comenzii) la adresa de e-mail indicată de acesta. După primirea confirmării de mai sus se ajunge la încheierea între Client şi ANDEHA.RO a contractului de vânzare a produselor comandate de Client. Contractul de vânzare se încheie în limba română, având conţinutul prezentulului Regulament completat cu comanda plasată de Client. Fără atingerea dreptului Clientului de a se retrage din contract, conform legislaţiei în vigoare, Clientul poate renunţa la comandă înainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achiziţie, adică înainte de a primi mailul care confirmă acceptarea comenzii spre realizare. În această privinţă Clientul trebuie să contacteze urgent legătura cu Magazinul – dacă este posibil prin telefon, cu confirmare prin e-mail, sau prin email la adresa office@andeha.ro. ANDEHA.RO îşi rezervă dreptul de a refuza livrarea comenzii în cadrul contractului de vânzare, în cazul când oricare din ipotezele de mai jos sunt aplicabile:

  • datele de contact ale Cumpărătorului sunt atât de neclare, încât fac imposibilă livrarea Produsului;
  • tranzacţia nu a fost autorizată în sistemul de plăţi electronice, în cazul plății online;
  • plata online pentru comandă nu a fost efectuată în termen de 2 zile lucrătoare de la data primirii linkului;
  • în cazul primei comenzi cu o valoare de peste 1000 de lei și cu plata ramburs plasate pe site-ul, clientul nu răspunde la cererile ANDEHA.RO de a confirma telefonic sau prin e-mail datele de livrare.

Clientul va primi o factură care documentează achiziția de bunuri în format PDF sau alt format adecvat, la adresa de e-mail furnizată de Client sau în colet.


LIVRAREA ȘI RECEPȚIONAREA PRODUSELOR

Produsele sunt livrate la adresa indicată de către Client în comandă. Termenul estimativ pentru livrarea produselor este stabilit în rezumatul comenzii. Termenul prevăzut pentru livrarea la Client, este de 3 zile lucrătoare din ziua următoare trimiterii coletului. Termenul integral, maxim, de realizare a comenzii nu ar trebui să depăşească 7 zile lucrătoare şi în niciun caz nu va depăşi 20 zile de la data încheierii contractului de vânzare. Începerea realizării comenzii poate fi întârziată până la momentul autorizarii tranzacţiei în sistemul de plăţi electronice, în cazul plății online. Produsele sunt livrate la adresa indicată de pe teritoriul României de către firma de expediție cu care ANDEHA.RO alege să coaboreze. Taxele pentru livrarea produselor se indică în procesul de plasare a comenzii. Comenzile cu o valoare de peste 200 (în litere: două sute) lei vor fi expediate pe cheltuiala Magazinului. În celelalte cazuri costul de expediere a produselor achiziţionate este în cuantum de 15 (în litere: cincisprezece) lei este suportat de către Client, lucru despre care este informat tot înainte de confirmarea comenzii plasate. La fiecare produs expediat se ataşează dovada achiziţionării (factură fiscală).


MODALITĂȚI DE PLATĂ ȘI PREȚURI

Preţurile produselor din magazine sunt date în lei şi conţin toate componentele preţului, inclusiv TVA, taxe vamale şi impozite. Clientul va achita preţul Produselor comandate şi cheltuielile de expediţie, după cum doreşte:

  • prin ramburs, achitând firmei de curierat la livrare, cu excepția comenzilor în valoare de peste 5000 RON, acestea neputând fi achitate decât prin card bancar.
  • plata prin card prin intermediul serviciului autorizat Stripe înainte de livrare.
  • prin transfer bancar (IBAN: RO76CECEB00030RON0024423 - CEC BANK)

În cazul în care Clientul alege plata online ca metodă de plată, lipsa confirmării plății de Stripe, în termen de 2 zile de la plasarea comenzii, va duce la anularea comenzii. În acest caz, puteți plasa din nou o comandă și puteți alege o altă metodă de plată. Procesarea comenzii plătite prin plată electronică începe după confirmarea plății pentru produse în acest caz. ANDEHA.RO îşi rezervă dreptul de a modifica preţul produselor aflate în Magazin, de a introduce în vânzare produse noi, de a desfăşura sau de a revoca acţiuni de promovare pe pagina de web a Magazinului, de a introduce pe aceasta modificări conforme cu prevederile legislatiei în vigoare, cu condiţia ca aceste modificări să nu încalce drepturile persoanelor care au încheiat contracte de vânzare a produselor oferite de Magazin înainte de efectuarea respectivelor modificări, sau a drepturilor persoanelor autorizate să participe la o anume promoţie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfăşurării sale.


PRODUSELE NOASTRE

Produsele oferite prin magazine sunt noi şi originale. ANDEHA.RO răspunde pentru defectele fizice ale produselor pe baza legislației în vigoare. De asemenea ANDEHA.RO respectă garanția legală pentru conformitatea produselor. ANDEHA.RO va lua măsuri pentru a asigura pe deplin funcţionarea corectă a Magazinului, în domeniile indicate de cunoştinţele tehnice actuale şi se obligă să înlăture într-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalizate de către Clienţi. Orice produs cumpărat în Magazin poate fi obiectul unei reclamaţii, cu respectarea termenilor şi condiţiilor de reclamaţie stabiliţi prin lege, dacă prezintă defecte ce constituie neconformităţi cu contractul de vânzare încheiat. Produsele, și dacă este cazul însoțite de reclamație, se pot trimite prin firme de curierat care pun la dispoziție confirmare de primire / urmărire a coletului, returnând produsul împreună cu descrierea în scris a defectului sau cu un formular de reclamaţie, prin scrisoare recomandată sau altă formă de transmitere, la adresa: str. Fântânii nr.8-10-12 adăugând: „Reclamatie”. Clientul va fi informat despre modul de rezolvarea a reclamaţiei în termen de 14 zile, calculate din ziua următoare primirii de către Magazin a trimiterii cu produs reclamat. Clientul are dreptul la următoarele pretenţii, conform legislației în vigoare:

  • Să ceară să renunţe la Contract, acesta primind banii înapoi de la ANDEHA.RO, dacă ANDEHA.RO nu înlocuieşte de urgenţă şi fără mari inconveniențe pentru Cumpărător, produs defect sau nu înlătură defectul, ori
  • Să ceară înlocuirea Produsului cu un altul fără defecte sau înlăturarea defectelor.

În cazul în care reclamaţia nu este admisă, produsul va fi returnat împreună cu un raport referitor la nejustificarea reclamaţiei.

În cazul în care se constată de către Client deteriorarea Produsului în timpul transportului se recomandă ca el să întocmească în prezenţa curierului un proces verbal de constatare daune.


RETURURI

Clientul – consumator, așa cum este definit conform legislației în vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a indica vreun motiv, pe baza dispozițiilor legale și a principiilor de mai jos.

Termenul de retragere din contractul de vânzare a produselor expiră după împlinirea a 30 zile de la data când Clientul a intrat în posesia produselor sau când o a treia persoană, alta decât transportatorul, indicată de către Client, a intrat în posesia produselor. Acest termen de retragere este mai mare decât termenul legal de 14 zile calendaristice. Pentru a-şi exercita dreptul de retragere din contract Clientul trebuie să returneze produsul la adresa: Str. Fântânii nr.8-10-12, Arad cu mențiunea "ANDEHA.RO - RETUR". Clienţii pot, de asemenea, să completeze şi să trimită scanat formularul sau orice alte pretenţii prin e-mail, la adresa: office@andeha.ro. Dacă un Client foloseşte această modalitate, Magazinul îi va trimite de urgenţă confirmarea primirii informaţiei despre retragerea din contract pe un suport de informaţii durabil (de ex. prin poştă electronică - email). Pentru a respecta termenul de retragere din contract este suficient ca Clientul să trimită informaţia referitoare la decizia sa de exercitare a dreptului de retragere înainte de împlinirea termenului de renunţare. Clientul trimite produsele care fac obiectul retragerii din contract la următoarea adresă: str. Fântânii nr.8-10.12 cu mențiunea "ANDEHA.ro - RETUR" de îndată, sau, în orice caz, nu mai târziu de 30 zile de la data când a informat Magazinul despre retragerea din prezentul contract. Termenul se consideră a fi respectat dacă Clientul returnează obiectul înainte de împlinirea termenului legal de 30 zile. Clientul suportă costurile directe de returnare a produselor. În cazul retragerii din contract Magazinul va returna Clienţilor sumele încasate, inclusiv costurile de livrare a produselor (cu excepţia celor cheltuielilor suplimentare rezultate din faptul că a fost ales de Client un alt mod de livrare decât cel standard, oferit de Magazin și cu excepția costului returului de la Client către Magazin), de îndată, sau nu mai târziu de 14 zile de la data când Magazinul a fost informat despre decizia Clientului de a-şi exercita dreptul de renunţare la contract. Returnarea sumelor achitate de Client se face în acelaşi mod cu cel ales de Client la tranzacţia iniţială, dacă Clientul nu şi-a exprimat acordul pentru alte soluţii. Magazinul poate amâna returnarea plăţii până la momentul primirii produsului sau până la momentul livrării la Magazin a dovezii că acesta a fost expediat înapoi, în funcţie de care dintre cele 2 fapte se petrece primul. Clienţii răspund pentru eventualele defecte produse articolelor ANDEHA.RO prin spălare necorespunzătoare sau alte cauze provocate de către Client.


Condiţiile tehnice de prestare de către Magazin, pe cale electronică, a serviciilor, sunt următoarele:

  • acces la Internet
  • folosirea unui browser ( FireFox, Chrome sau altele asemănătoare),
  • deţinerea unui cont de poştă electronică (email)

Reclamaţii privitoare la serviciile prestate de Magazin pe cale electronică pot fi depuse transmiţându-le la adresa de e-mail a Departamentului de Relații cu Clienții al Magazinului, office@andeha.ro sau telefonic, la numărul de telefon afisat pe website. Reclamaţia Clientului trebuie să conţină denumirea beneficiarului şi o scurtă descriere a procesului reclamat. Magazinul se va strădui ca reclamaţiile depuse să fie examinate în cel mai scurt timp cu putinţă, totuşi, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii reclamaţiei de către Magazin. Despre modul în care a fost soluţionată reclamaţia Clientul va fi anunţat pe calea aleasă de Client, telefonic sau ca informaţie transmisă pe e-mail la adresa indicată de acesta.

ANDEHA.RO aduce la cunoştinţă că în funcţie de setările browserului Clientului poate introduce în sistemul informatic al Clientului fişiere cookies, ce nu sunt o componentă a conţinutului serviciilor prestate de către Magazin dar care ar putea permite recunoașterea ulterioară a Clientului ce intră pe pagina de web a Magazinului şi sunt utilizate de Magazin pentru a înlesni Clientului utilizarea Magazinului, ca şi pentru monitorizarea de către Magazin a navigărilor Clientului pe pagina de web. Clientul poate renunţa în orice moment la posibilitatea ca Magazinul să utilizeze cookies, prin setările corespunzătoare ale browserului său.











































Coș de cumpărături
 
Start Produse Coș 0 Cont Sună
Produsul a fost adăugat în coș


Poate te-ar interesa și: